בניית אתרי WORDPRESS

באליצור שיווק דיגיטלי אנו מציעים עבורכם שירות בניית אתרי WORDPRESS מקצועי בשילוב עם תוסף אלמנטור הפופולרי. אנו בעלי ניסיון רב בבניית אתרי מסחר איקומרס, בלוג, תדמית ועוד. כמו כן, אנו דואגים לריספונסיביות של האתר עם התאמה למכשירי PC, טאבלט וסמארטפונים.

מעוניינים בשירות בניית אתרי WORDPRESS?
השאירו לנו את הפרטים שלכם לקבלת ייעוץ חינם

היתרונות של בניית אתרי WORDPRESS

וורדפרס היא אחת הדרכים הקלות והחזקות ביותר לשתף את העסק שלך באינטרנט.

יש פלטפורמות פשוטות יותר, אבל רובן אינן מציעות את התכונות ש-WordPress עושה. יש גם פלטפורמות חזקות לא פחות, אבל קשות לשימוש למתחילים.

וורדפרס היא מערכת ניהול תוכן שהיא הכלי האידיאלי עבור יזמים וחברות להציג את המוצרים והשירותים שלהם, לעזור לדירוג במנועי החיפוש שלהם ולשווק את עצמם ללקוחות פוטנציאליים. זה יכול לעזור לך לשתף את התוכן הכתוב שלך, למכור מוצרים ושירותים בחלון ראווה אלקטרוני, או אפילו פשוט לשתף תמונות וסרטונים של העבודה שלך. לכן, בניית אתרי WORDPRESS היא אופציה מעולה עבור בעלי עסקים שונים. הן אם את מעוניין לבנות אתר תדמית או אתר ECOMMERCE כמו חנות מתנות אונליין.

מה זה וורדפרס?

וורדפרס היא יותר מסתם פלטפורמת בלוגים. זוהי מערכת ניהול תוכן מלאה, מה שאומר שהיא יותר מסתם אתר אינטרנט.

למרבה הצער, אתרי אינטרנט רבים לעסקים קטנים הם בעצם חוברות שמספרות לכולם מי אתה, איך התחלת, איך ליצור איתך קשר וכמה דפים על מה שאתה מוכר.

אבל זה הכל. הם לא עושים כלום.

בלוג הוא פשוט אוסף של מאמרים וסיפורים העוסק בנושאים שונים. זה מעין יומן קהילתי שמכסה אינסוף נושאים.

ישנה אופציות של שימוש במערכת ניהול תוכן שלא רק שהיא מאפשרת לך לבנות את הדפים האלה ולכתוב את המאמרים האלה, היא עושה את זה כל כך קל שאתה אפילו לא צריך לשכור מנהל אתרים מקצועי בכל פעם שאתה רוצה לעשות שינוי פשוט.

בעת בניית אתרי WORDPRESS יש לציין שהוספת דפים חדשים לאתר שלך קלה באותה מידה. כלומר, החלונות שבהם אתה מזין מידע זהים. פקודות העיצוב זהות. השיטה להוספת תמונות וסרטונים זהה. זה אותו ממשק; ההבדל היחיד הוא שכאשר אתה לוחץ על פרסום, אתה יוצר דף אינטרנט במקום פוסט בבלוג.

המשמעות היא שברגע שתרכוש את שם הדומיין ושטח האירוח, תוכל לבנות את האתר בעצמך ולאחר מכן להוסיף את הפוסטים בבלוג בעצמך. לדוגמא אם בנית אתר של מתנות עד הבית, תוכל להוסיף מאמרים לבלוג מובנה על גבי האתר שעוסק בתחום המתנות והצעצועים.