קידום אתרים לעורכי דין

מחפשים שירות קידום אתרים לעורכי דין? אצלנו בחברת אליצור תהנו מצוות שיווק בעל ניסיון רב בתחום עם שיטות הקידום המתקדמות והאיכותיות ביותר. נעזור לקדם את המשרד שלך למיקומים הגבוהים ביותר במנוע החיפוש של גוגל. כמו כן, גם בפלטפורמת המפות של גוגל.

מעוניינים בשירות קידום אתרים לעורכי דין?
השאירו לנו את הפרטים שלכם לקבלת ייעוץ חינם

יתרונות של קידום אתרים לעורכי דין

ללא ספק היתרון החשוב ביותר של קידום אתרים לעורכי דין הוא היכולת לפרסם תוכן משפטי רלוונטי, מה שהופך את העסק שלך לגילוי בקלות בתוצאות החיפוש. מחקר, כתיבה ופרסום של תוכן באתר האינטרנט שלך מודיע לאנשים ולמנועי החיפוש שהאתר שלך מכיל מידע שימושי הרלוונטי למה שהמשתמשים מחפשים.

סביר להניח שלקוחות פוטנציאליים ילחצו על משרדי עו"ד המופיעים בחלק העליון של החיפוש. על ידי אופטימיזציה של התוכן שלכם, מנועי החיפוש נוטים יותר להציג את הדף שלכם בסמוך לראש. בנוסף, פרסום מקרים עדכניים באתר שלכם יכול להגדיל את הסבירות שאנשים יתפסו את המשרד שלכם כאמין ומעודכן בשינויים בענף המשפטי.

שיווק האתר במנוע החיפוש של גוגל הוא תהליך ארוך. לכן, יתכן ואתם תוהים כיצד להגביר את הנראות של התוכן שלכם ברגע שהוא מתפרסם. וזאת מבלי לשלם תוספת על פרסום במנועי חיפוש. פרסום התוכן שלכם במדיה החברתית יכול להעניק לתוכן שלכם זינוק ראשוני בדירוגים. בעוד שעבודה עם חברה לקידום אתרים באינטרנט עוזרת לשיפור הדירוג שלו ב-SERPs. זה גם מאפשר לאנשים לשתף את התוכן המשפטי שלכם עם בני משפחה וחברים. ייתכן והם עשויים להזדקק למומחיות המשפטית שלכם.

קידום התוכן שלכם במדיה החברתית יכול להרחיב את המודעות למותג שלכם. וזאת בקרב אנשים שאולי לא גילו את הפרקטיקה שלכם. כמו כן, אתם יכולים לפרסם קישור מאתר האינטרנט שלכם לאתר חיצוני (פלטפורמת מדיה חברתית). ע"י פרסום הקישור באתר החיצוני אתם יוצרים "קישור חוזר" לאתר שלכם. הקישור החוזר (backlink) משפיע ישירות על אסטרטגיית קידום אתרים לעורכי דין שלכם

קידום אתרים לעורכי דין

דגשים נוספים של קידום אתרים לעורכי דין

העיצוב והפונקציונליות של אתר האינטרנט של משרד העו"ד שלכם יכולים לקבוע אם לקוחות פוטנציאליים מחליטים לסמוך על המותג שלכם. תאמינו או לא, האתר שלכם מספק רושם ראשוני למבקרים שמעולם לא גילו את העסק שלכם לפני כן. עיצוב אתר חזק וקל לניווט יכול להועיל גם עבור קידום אתרים לעורכי דין וגם לחוויית המשתמש.

אתרים שאינם מספקים גישה מהירה למידע, בין אם בגלל זמני טעינה ארוכים או תפריטים קשים לניווט, מדורגים נמוך יותר במנוע החיפוש של גוגל ובמקרים מסוימים, הוסרו מהם זמנית. על ידי אופטימיזציה של האתר שלכם למשתמשי מחשבים נייחים ולמכשירים ניידים, יש סיכוי גבוה יותר שהאתר שלך יילחץ על ידי משתמשי אינטרנט. וזאת לעומת אתרים שלא מספקים להם את המידע שהם צריכים בפרק זמן סביר.

ביקורות מקוונות הן קריטיות עבור קידום אורגני לעורכי דין. לרוב מנועי החיפוש, במיוחד גוגל, יש מערכות סקירה מובנות המאפשרות ללקוחות קודמים לספק את דעותיהם על החברה שלך. זה קריטי עבור המשרד שלך מכיוון שהוא מראה ללקוחות פוטנציאליים שאחרים סומכים על השירותים המשפטיים שלך ושהם יפנו אחרים למשרד.

גם תגובה מהירה לביקורת שלילית ממכם (כעו"ד הראשי של העסק) יכולה להראות שאתם מעניקים סיוע משפטי טוב. כמו כן, שאכפת לכם מהדעות והעניינים של הלקוח שלכם. אתם יכולים גם לפרסם המלצות מוצגות באתר האינטרנט שלכם. ובנוסף, לאפשר למבקרים חדשים לקרוא מה יש ללקוחות קודמים לומר על החוויה שלהם עם החברה שלכם.

לסיכום

אספקת חווית משתמש איכותית היא גורם דירוג מרכזי, במיוחד עבור גוגל. אם המחפשים לוחצים על הלינק לאתר שלכם במספרים גדולים, אך לאחר מכן חוזרים מיד אל תוצאות החיפוש, גוגל יניח שהאתר שלכם לא רלוונטי או לא פופולרי עבור שאילתה זו. לכן, התנהגות זו פוגעת בדירוג. התוכן שעבורו אתם מבצעים קידום אתרים לעורכי דין אמור להועיל גם לקמפיינים של Google Ads. וזאת בהנחה שאתם משתפים פעולה בביטויים שמובילים את הערך של החיפוש האורגני והתשלום. ציון האיכות של גוגל מודד את הרלוונטיות של מודעה לדף הנחיתה כדי לקבוע את המחיר לקליק.

דף נחיתה מותאם פירושו ציון איכות טוב יותר, עלות נמוכה יותר לקליק וביצועי חיפוש אורגני גבוהים יותר. קידום אתרים לעורכי דין הוא השקעה בביצועים לטווח ארוך. בניגוד למודעה, הערך שלה לא עוצר בסוף הקמפיין מפני שקידום האתר הוא לא מאמץ חד-פעמי. זהו מחזור בלתי פוסק של פרויקטי אופטימיזציה. מחזור בו כל אחד מהם מתמקד בתוכן, בעיצוב או בטכנולוגיה המרכיבים את האתר שלכם. לכל פרויקט עשוי להיות ערך לטווח ארוך. לכן, זה מה שמגביר את ביצועי החיפוש האורגני במשך חודשים או שנים.

המאמר נכתב באהבה ע"י צוות אליצור – קידום אתרים במנועי חיפוש.