קידום אתרי WIX

מחפשים שירות קידום אתרי WIX? בחברת באליצור שיווק דיגיטלי נעזור לקדם ולבסס את האתר שלכם במקומות הגבוהים ביותר בגוגל. וזאת בשילוב עם שיטות קידום מתקדמות המותאמות בייחוד לאתרי וויקס.

מעוניינים בשירות קידום אתרי WIX?
השאירו לנו את הפרטים שלכם לקבלת ייעוץ חינם

למה קידום אתרי WIX כדאי?

וויקס ביססה את עצמה כאחד מבוני האתרים הידידותיים ביותר בסביבה הודות ללוח המחוונים הסופר פשוט לגרירה ושחרור ולמגוון עצום של תבניות בעיצוב מקצועי.

עם זאת, כל מי שיש לו ניסיון באופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) יודע שליצור אתר ולוודא שהוא נמצא על ידי האנשים הנכונים הם שני דברים שונים מאוד. האם אתה תוהה אם קידום אתרי WIX הוא טוב או שעדיף ללכת על פלטפורמות אחרות כמו וורדפרס.

זיהינו כמה מהדרכים שבהן Wix משדרגת את המוצר שלה כדי להבטיח שכל אתר שנוצר באמצעות הטכנולוגיה שלה עובר אופטימיזציה, וסימנו גם כמה טיפים לקידום אתרים בוויקס שיכולים לעזור למאמצי האופטימיזציה שלך.

בשנת 2018, כאשר מספר האנשים שניגשים לאינטרנט באמצעות מכשירים ניידים המשיך להתפוצץ, גוגל הודיעה כי תנקוט בגישה הניידת הראשונה לאינדקס ודירוג אתרים. משמעות הדבר היא שקיים אתר ידידותי לנייד חיוני כדי להשיג אחיזה מסוימת במנועי החיפוש כחלק מקידום אתרי WIX.

Wix יוצרת אוטומטית גרסה לנייד של האתר שלך מההתחלה, כך שהאתר שלך כבר מותאם לאינדקס מובייל ראשון ומוכן למנועי החיפוש לדרג אותו ולאנשים למצוא אותו.

כל אתרי Wix, כמו לדוגמא אתר המוכר בשמי המותג SHAIK מסוגלים לאפשר תעודת SSL (Secure Sockets Layer) ולנצל HTTPS (Hypertext Transfer Protocol Secure), שהיא שיטה להצפנה ואימות נתונים.

בנוסף להיותה חשובה לשמירה על מידע אישי ותשלום בטוח ומאובטח, הפעלת HTTPS היא אות דירוג קל משקל באלגוריתם הדירוג של גוגל.

אופטימיזציה לאתרי וויקס

מפת אתר היא אחת הדרכים החשובות שבהן מנועי חיפוש עושים זחילה לכל הדפים באתר שלך כדי להוסיף אותם לאינדקס, לתעדף ולדרג אותם. ללא מפת אתר, התהליך איטי, כלומר אתה מפסיד תנועה בעלת ערך.

וויקס דואגת לכך ועושה עבורכם את העבודה הקשה, מייצרת באופן מיידי מפת אתר XML ומעדכנת אותה כל הזמן בכל פעם שאתה מוסיף דף נחיתה חדש, עמוד בלוג, עמוד מוצר וכו'.

בכל אתר של Wix יש מטא תגים חשובים מובנים – חלקם יתעדכנו אוטומטית על סמך התוכן שלך. לדוגמה, המטא כותרת נוצרת אוטומטית על סמך שם האתר שלך ושם העמוד לדוגמא אם זה עמוד מוצר של בשמי המותג נישאנה – NISHANE. תגים אחרים שחשובים עבור קידום אתרי WIX – כמו המטא-תיאור – ניתנים להתאמה אישית וניתן לשנות אותם בקלות באמצעות פאנל SEO בעורך Wix. 

יש לציין שישנן פלטפורמות רבות ונוספות כמו בניית אתרי WORDPRESS על מערכת וורדפרס שהיא כיום המערכת הפופולרית ביותר בעולם. כמו כן, מערכות MAGENTA, שופיפיי ועוד. לכל מערכת יש את היתרונות והחסרונות שלה. לכן, חשוב להבין את ההבדלים ולבחור את המערכת המתאימה ביותר עבור העסק שלך.