קידום אתרי וורדפרס בגוגל

מחפשים שירות קידום אתרי וורדפרס בגוגל? עם נסיון של מעל 11 שנים בתחום אנו באליצור נעזור לקדם את האתר שלכם למיקומים הכי גבוהים במנועי החיפוש. כמו כן, שירות ה-SEO כולל קידום בגוגל מפות עם ניהול מערכת ה"גוגל לעסק שלי".

מעוניינים בשירות קידום אתרי חנות וירטואלית?
השאירו לנו את הפרטים שלכם לקבלת ייעוץ חינם

יתרונות של קידום אתרי וורדפרס בגוגל

כאשר אתה יוצר לראשונה אתר וורדפרס, WORDPRESS מגדירה אוטומטית את מבנה כתובת האתר שלך כך שיפעל לפי הגדרות ברירת המחדל "הרגילות". בעוד שהגדרות רבות בוורדפרס יכולות להישאר זהות. לכן, עליך לשנות הגדרה זו כדי להבטיח שהדפים שלך עברו אופטימיזציה מלאה ויפעלו לפי מבנה ניווט ברור. כאשר אתה עושה קידום אתרי וורדפרס בגוגל, הפלטפורמה נותנת לך 5 הגדרות נפוצות ואפשרות ליצור מבנה מותאם אישית משלך. אלא אם כן יש לך בראש מבנה מותאם אישית, מומלץ לבחור בהגדרת שם הפוסט. עם זאת, עבור משתמשים המפרסמים מספר פעמים ביום. הגדרת שם הפוסט אינה מומלצת מכיוון שקשה להגדיר כתובת URL ייחודית עבור כל פוסט. במקום זאת שקול להשתמש בהגדרת התאריך והשם.

תג הכותרת, המטא-תיאור וכתובת ה-URL של פוסט הבלוג שלך הם שלושת הדברים שגורמים למשתמשים ללחוץ לאתר שלך מתוצאות החיפוש. לכן, זה קריטי לבצע אופטימיזציה של תג הכותרת והמטא עבור כל פוסט שאתה יוצר. וורדפרס מאפשרת למנהלי אתרים להתקין תוספים כדי להוסיף עוד פונקציונליות. תוסף אחד כזה הוא התוסף Yoast SEO. התוסף מספק לך רשימת בדיקה של שינויים שתוכל לבצע בדף או בפוסט. וזאת בכדי להפוך אותו ליותר ידידותי למשתמש ומוטב לקידום אתרים.  עם תוסף יואסט ניתן להתמקד בביטוי לדוגמא "מאווררי תקרה מעוצבים" והתוסף יכוון אותך איך לקדם אותו בצורה הנכונה ביותר.

קידום אתרי וורדפרס בגוגל עם חברת קידום אתרים מקצועית

דגשים נוספים

עם קידום אתרי וורדפרס בגוגל תוכלו לסווג את התוכן שלכם באמצעות קטגוריות ותגיות. מה שיעזור לגוגל להגדיר את תוכן הפוסטים שלכם ביתר פירוט וגם יעזור לסווג תוכן עבור הקוראים שלכם. לדוגמה, אם אני מחפש "טיפים של PPC", הקטגוריה תהיה "טיפים" והתווית תהיה "PPC". יש להשתמש בתגיות לקיבוץ פוסטים דומים, ואין לתייג עמוד רק לתיוג, אם הוא לא מתאים לתג מסוים, אל תייגו אותו.

אופטימיזציה של התמונות שלך לקידום אתרים הוא צעד מכריע ולעתים קרובות מתעלמים ממנו. למרבה המזל, כאשר עושים קידום אתרי וורדפרס בגוגל, המערכת הופכת את התהליך הזה להרבה יותר יעיל ממערכות CMS אחרות. כאשר אתה מעלה את התמונות שלך ל-CMS שלך, אתה יכול למלא המון שדות כדי להוסיף ערך נוסף ויתרונות SEO לתמונות שלך.

בניגוד לפלטפורמות אחרות, קוד WORPRESS נקי ופשוט מאוד. מה שאומר שבוטים של מנועי חיפוש יכולים להוסיף את האתר שלך לאינדקס בקלות רבה יותר. אתה יכול לעזור לשמור על הקוד שלך נקי על ידי הקפדה על שימוש בערכות נושא ובפלאגינים מפותחים כדי להבטיח שהאתר שלך לא יהפוך לכבד מדי.