קידום אתרי חנות

מחפשים שירות קידום אתרי חנות (E-commerce) במנוע החיפוש של גוגל? אצלנו באליצור נעזור לקדם את האתר שלכם למיקומים הכי גבוהים עם צמיחה עצומה בכמות החשיפות והתנועה לאתר. כמו כן, הקידום כולל את כל מוצרי ועמודי האתר על מנת לספק עבורכם תנועה מרבית שתוביל למכירות.

מעוניינים בשירות קידום אתרי חנות וירטואלית?
השאירו לנו את הפרטים שלכם לקבלת ייעוץ חינם

יתרונות של קידום אתרי חנות וירטואלית

רוב אתרי המסחר האלקטרוני דורשים SEO לצורך מודעות למותג בעלות נמוכה. הופעה בדף הראשון של תוצאות החיפוש או בתיבת התשובות של גוגל עשויה להיות הפעם הראשונה שקונה נתקל במותג שלך, או שהיא עשויה להזכיר לו שהוא היה באתר שלך. בנוסף, חלק מהמחפשים רואים בדירוג תמיכה, מה שמגדיל את הסבירות שלהם ללחוץ על תוצאות מובילות. הגיוני לפרסם מילות מפתח בעלות כוונה עסקית גבוהה. אבל הערך של תוכן אחר, כגון פוסטים בבלוג, מדריכים לקונים והנחיות, אינו מיידי.

עבור סוגי תוכן אלה, קידום אתרי חנות בגוגל מועיל. מאמצי אופטימיזציה של תוכן יכולים להגדיל באופן דרמטי את התעבורה בעלות קטנה מאוד. זה רק דורש להבין מה אנשים מחפשים (בהתבסס על מחקר מילות מפתח), היכולת לבצע אופטימיזציה של תוכן, גישה ל-CMS שלך ומתי. ברגע שקונים נוחתים באתר שלך באמצעות חיפוש אורגני (או ערוצים אחרים), צוות החיפוש שלך בתשלום יכול למקם קובצי Cookie עבור מסעות פרסום של שיווק מחדש. לאחר מכן תוכל להציג מודעות לתצוגה לקונים אלה כשהם עוזבים את האתר שלך וממשיכים בדרכם. ככל שתמשוך יותר אנשים לאתר שלך, כך קהל השיווק מחדש שלך יהיה גדול יותר. שיווק מחדש לקידום אתרים הגיוני אפילו יותר כאשר אתה מחשיב תוכן בראש משפך הגישה. כאשר קונים גולשים באינטרנט, הם מזכירים לך באופן פסיבי שהמותג שלך מציע להם משהו בעל ערך.

באליצור אנו מתמחים בקידום של אתרים מכל הסוגים. לכן, אנו יודעים לבנות אסטרטגיה נכונה בהתאם למוצרים אשר אתם מציעים באתר שלכם. במסגרת העבודה שלנו עם חברת "עידו ספורט" עזרנו לקדם את מוצרי הכושר של החברה למיקומים הכי גבוהים. בחנות הספורט האינטרנטית עזרנו לקדם מגוון מכשירי כושר כמו הליכון ביתי מומלץ, אליפטיקלים, משקולות, ועוד. כמו כן, עזרנו לחברה לגדול באופן גורף בחשיפה במרחב הדיגיטל ובייחוד במנוע החיפוש של גוגל.

קידום אתרי חנות וירטואלית

דגשים נוספים

חווית משתמש חזקה מניעה המרות. אופטימיזציה למנועי חיפוש כחלק מאסטרטגיית קידום אתרי חנות עוזרת להבין את הקונים כדי לייעל את השימושיות של האתר שלך. זה, בתורו, יכול לשפר את הדירוג. נתוני מילות מפתח מספקים צוהר לרצונות של הקונים. הם רוצים משהו; זו הסיבה שהם מחפשים. אתרים שעונים על צורך זה במהירות נוטים יותר לבצע מכירה. אותם נתונים עוזרים להבין איך קונים חושבים או מדברים על הרצונות שלהם. שימוש במילות המפתח שלהם באתר האינטרנט שלך יכול לשפר את החוויה. לדוגמה, אם רוב המחפשים מחפשים "עניבות משי כחולות במחירים נוחים", הדגשת אפשרויות בעלות נמוכה יכולה לשפר את השימושיות.

בנוסף, אספקת חווית משתמש איכותית היא גורם דירוג מרכזי, במיוחד עבור גוגל. אם המחפשים פוגעים באתר שלך במספרים גדולים, אך לאחר מכן יחזירו מיד תוצאות חיפוש, גוגל יניח שהאתר שלך לא רלוונטי או לא פופולרי עבור שאילתה זו. התנהגות זו פוגעת בדירוג. התוכן שאתה מבצע אופטימיזציה לקידום אתרים אמור להועיל גם לקמפיינים של Google Ads, בהנחה שאתה משתף פעולה בביטויים שמובילים את הערך של חיפוש אורגני ותשלום. ציון האיכות של גוגל מודד את הרלוונטיות של מודעה לדף הנחיתה כדי לקבוע את המחיר לקליק.

דף נחיתה מותאם פירושו ציון איכות טוב יותר, עלות נמוכה יותר לקליק וביצועי חיפוש אורגני גבוהים יותר. קידום אתרי חנות וירטואלית הוא השקעה בביצועים לטווח ארוך. בניגוד למודעה, הערך שלה לא עוצר בסוף הקמפיין. אבל קידום אתרים הוא לא מאמץ חד-פעמי. זהו מחזור בלתי פוסק של פרויקטי אופטימיזציה, שכל אחד מהם מתמקד בתוכן, בעיצוב או בטכנולוגיה המרכיבים את האתר שלך. לכל פרויקט עשוי להיות ערך לטווח ארוך, מה שמגביר את ביצועי החיפוש האורגני במשך חודשים או שנים.