קידום אתר שופיפיי

אצלנו בחברת אליצור שיווק דיגיטלי תהנו משירות קידום אתר שופיפיי המקצועי ביותר עבור החנות האינטרנטית שלכם. אנו נעזור לקדם את האתר שלכם במנוע החיפוש של גוגל עם דגש על המיקומים הגבוהים ביותר.

מעוניינים בשירות קידום אתר שופיפיי?
השאירו לנו את הפרטים שלכם לקבלת ייעוץ חינם

אסטרטגיות קידום אתר שופיפיי

1. בצע מחקר מילות מפתח

ההצלחה או הכישלון של מסע ה-SEO שלך תלוי במידה רבה במילות המפתח שתבחר. לרוע המזל, יזמי מסחר אלקטרוני רבים לא לוקחים את הזמן לחשוב על מחקר מילות מפתח.

זה לא מספיק להחדיר מילות מפתח לכל מקום באתר שלך. הדבר החשוב ביותר הוא להשתמש במילות המפתח הנכונות.

איך אתה מוצא את השילוב הנכון של מילות מפתח לאסטרטגיית קידום אתר שופיפיי שלך? פשוט ערכו מחקר מילות מפתח.

ראשית, שוק הנישה ירד. בחירת נישה רחבה כמו "נעלי ספורט" לא תעשה לך טובה. ככל שהגומחה צרה יותר, כך ייטב. משהו כמו CBD לחיות מחמד יכול לעבוד.

לאחר שזיהיתם נישה שאתם אוהבים, השלב הבא הוא למצוא את מילות המפתח הנכונות סביבה.

ישנן מספר דרכים לפתור בעיה זו. האחת היא להשתמש בכלי של גוגל לחקר מילות מפתח. מציאת מילות המפתח שהלקוחות שלך מחפשים יעזור להם להופיע טוב יותר בתוצאות החיפוש שלהם. כמו כן, להימנע מהשעיות של אמזון בגין פעילות לא רצויה. ובנוסף, לגרום ללקוחות פוטנציאליים להיראות אמינים יותר.

נניח שאתה מוכר צעצועים לחיות מחמד. כנסו לגוגל והקלידו "צעצועי כלבים". תבחין במילות המפתח הבאות צצות.

לקוחות פוטנציאליים ישתמשו בשאילתות החיפוש האלה כדי למצוא את החנות/המוצרים שלך. אתה יכול לעצור כאן, או לקחת את זה צעד קדימה על ידי חפירה עמוקה יותר במחקר מילות מפתח עם כלי SEO ייעודיים.

ההצעות האוטומטיות של גוגל ואמזון נהדרות, אבל הן מוגבלות בהיקפן. לדוגמה, הם לא נותנים לך תובנות לגבי נפח החיפוש וקושי מילות המפתח של שאילתות החיפוש הללו.

אבל כלי קידום אתר שופיפיי ייעודיים למילות מפתח כמו Google Keyword Planner ו-Aref יכולים. בנוסף, הם יכולים ליצור רשימה מורחבת של מילות מפתח קשורות.

לדוגמה, אם תיקח את אחת ממילות המפתח המוצעות (כמו "צעצועי כלבים") ותחבר אותה למתכנן מילות המפתח של Google, תראה:

היזהרו מחיפושים חודשיים ותחרות. תרצו לבחור מילות מפתח עם נפח חיפוש חודשי גבוה ותחרות נמוכה. כמו כן, הרחבות SEO עבור כרום עשויות להיות יעילות גם בסיוע למאמצי קידום אתרי חנות שלך.

2. הכנס מילות מפתח לתוכן הדף שלך בעת קידום אתר שופיפיי

בשלב זה, אמורות להיות לך כמה מילות מפתח למיקוד. השלב הבא הוא להקל על סורקי גוגל למצוא את הדפים שלך באמצעות מילות מפתח אלו.

אבל ראשית, עליך להחליט לאילו דפים אתה רוצה להוסיף את מילות המפתח שלך. דף הבית, דפי המוצרים ודפי קטגוריית המוצרים שלך הם המקומות הטובים ביותר להתחיל.

היכן בדיוק כדאי להוסיף מילות מפתח בדפים אלו? כותרות עמודים, תיאורי מטא, תוכן גוף העמוד וטקסט חלופי של תמונה הם מיקומים אידיאליים.

לדוגמה, נניח שאתה רוצה להוסיף את מילת המפתח "איך מכינים מרגריטה" לכותרות דפי המוצר שלך. אני מניח שהאתר שלך חדש ואין לו דפי מוצר. המשמעות היא שתצטרך להוסיף אחת ולהחדיר אליה את מילות המפתח שלך.

הבא הוא הוספת מילות מפתח לתיאור העמוד. כדי לעשות זאת, לחץ על הקישור ערוך קידום אתרים באתר למטה והוסף טקסט תיאורי המתאר את הדף שלך בצורה הטובה ביותר בתיבת התיאור. ודא שהתיאור מכיל את מילות המפתח שלך.

3. שפר את הניווט באתר כחלק מאסטרטגיית קידום אתר שופיפיי

אחד המדדים שגוגל בודקת לפני דירוג אתר הוא קלות הניווט. הסיבה היא שלאתר קל לניווט יש מעורבות משתמשים טובה יותר ולכן שיעור יציאה מדף כניסה נמוך יותר.

במילים אחרות, אם לאתר שלך יש מבנה ניווט טוב, המשתמשים יישארו זמן רב יותר, וגם דירוג החנות שלך ב-Shopify ישתפר משמעותית.

דף הבית שלך הוא מקום מצוין להתחיל לבצע אופטימיזציה של מבנה הניווט שלך. ראשית, ודא שדפי המוצר שלך נגישים בקלות מדף הבית.

המבקרים לא צריכים ללחוץ יותר מ-3 פעמים כדי להגיע למוצר ספציפי כמו יין לבן מבעבע מוסקטו.

המקום הבא לבצע אופטימיזציה הוא תפריט האתר שלך.

בעת הוספת פריט לתפריט, הקפד להשתמש בטקסט התואם את הכותרת של הדף שאליו הוא מצביע.

לדוגמה, אם אתה מוסיף "צור קשר" לתפריט הניווט שלך, הדף שאליו הוא מוביל צריך להיות גם "צור קשר" בתור הכותרת.

מעבר לכך, בעת קידום אתר שופיפיי כאשר אתה מוסיף קישורים לדפים פנימיים באתר שלך. השתמש בטקסט עוגן תיאורי התואם לעמוד שאליו הם מצביעים.

למשל, אתם מפרסמים פוסט בבלוג שבו אתם רוצים להוסיף קישור לאחד המוצרים שלכם: טקילה פטרון סילבר מחיר.

מאמרים נוספים